Promaxx - "De suspension specialist"

Menu

Bestellen en levering

Bestellen
Op het moment dat je alle producten die je wilt bestellen in jouw winkelwagentje hebt, kun je er voor kiezen om de bestelling in gang te zetten. We zullen bepaalde gegevens van je nodig hebben die je kunt invullen bij het afrekenen. Wanneer je regelmatig iets op onze website besteld is het handig om een Promaxx account aan te maken. Hier zullen je gegevens opgeslagen worden en kun je in de toekomst altijd oude bestellingen en facturen terugvinden. Zo kun je dus zien van welke producten je in het verleden gebruik hebt gemaakt indien je deze opnieuw wilt bestellen. 

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat je het verkeerde product hebt besteld. Geen paniek. Je kunt ons altijd even mailen of bellen, dan kunnen we dit voor je aanpassen. Dit zul je wel op tijd moeten doen, want als de bestelling al de deur uit is kunnen we dit natuurlijk niet meer wijzigen. 

Bezorgen en afhalen
Wanneer je voor de optie bezorgen kiest zal je pakket bezorgd worden door een van onze vervoerders. We werken samen met GLS, DPD, UPS en PostNL. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn bedragen €4,95. Je ontvangt aan het einde van de dag een track and trace code. Met deze code kun je jouw pakket in de gaten houden. Er word bijvoorbeeld informatie gegeven over de bezorgdatum. Houd bij het bezorgen rekening met een bezorgtijd van 1-3 dagen. 

Wanneer je ervoor kiest om het product bij ons op te halen kun je het best even contact met ons opnemen. Zo weet je zeker dat wij aanwezig zijn en dat het product die je zoekt ook aanwezig is op onze locatie. Ook kun je het product even rustig bekijken en kun je contant afrekenen. We zijn op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 per mail bereikbaar, wij reageren tijdens kantooruren binnen 30 minuten op de e-mail.